Voor Dummies - Guerrillamarketing voor Dummies

Voor Dummies - Guerrillamarketing voor Dummies

Guerrillamarketing is een verzamelterm voor alle niet-traditionele marketing- en promotieactiviteiten, zoals buzz marketing en viral marketing.Hoewel het begrip guerrillamarketing al in 1984 werd geïntroduceerd, maken bedrijven er pas de laatste jaren op grote schaal gebruik van. Guerrillamarketing voor Dummies legt deze relatief nieuwe en opzienbarende manier van marketing uit op een begrijpelijke en toegankelijke manier.Aan de hand van voorbeelden komen naast de achtergronden van guerrillamarketing ook de voor- en nadelen aan bod en leert u zelf met deze marketingstrategie aan de slag te gaan. Een waardevol en inspirerend boek waarmee u de concurrentie een stap voor bent! Jonathan Margolis startte enkele jaren geleden de Michael Allen Group, die inmiddels te boek staat als een van de honderd beste Event Marketing Agencies in Amerika.

Auteur | Jonathan Margolis
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789023992196
Boekomslag voor ISBN: 9789403627090
Boekomslag voor ISBN: 9789058713520
Boekomslag voor ISBN: 9789047011507
Boekomslag voor ISBN: 9789020981711
Boekomslag voor ISBN: 9780241186480


Boekn ©