Uit De Grijze Massa

Uit De Grijze Massa

Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo’s en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Denk eens terug aan de laatste keer dat je een product of dienst kocht. Was je je er van bewust waarom je juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe win je deze race als merk? In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.

Auteur | Tjaco Walvis
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047703532
Boekomslag voor ISBN: 9780273719953
Boekomslag voor ISBN: 9789400504912
Boekomslag voor ISBN: 9789085423973
Boekomslag voor ISBN: 9789044119794
Boekomslag voor ISBN: 9789033818479


Boekn ©