Spreken Is Goud

Spreken Is Goud

Massamarketing is al jaren geleden dood verklaard. Het is veel belangrijker om je klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Consumenten vertrouwen immers veel meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen. Dat heeft Sid Lee, een 'Commercial Creativity'-bureau uit Montreal en Amsterdam, goed begrepen.
In dit boek beschrijven de auteurs hoe ze bij bijvoorbeeld Cirque du Soleil erin geslaagd zijn van ‘word-of-mouth’ het belangrijkste communicatie-instrument te maken.
Aan de hand van acht 'motoren' van Conversational Capital wordt uitgelegd hoe je consumenten tot ambassadeurs van je merk maakt, die er echt in geloven en er over praten. Een apart hoofdstuk is gewijd aan de implementatie van het concept in je eigen organisatie.
Bertrand Cesvet is directeur en hoofd strategie van Sid Lee. Tony Babinski is schrijver en filmmaker en werkt al jaren samen met Sid Lee. Eric Alper werkt voor Sid Lee als strategist voor een aantal wereldmerken als Adidas, Red Bull en MGM Grand.

Auteur | B. Cesvet
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder



Boekn ©