Focus

Focus

In de moderne diensteneconomie, waarin creatieve professionals de boventoon voeren, is het belangrijker dan ooit om goed voor ogen te hebben wat je wilt en hoe je dat voor elkaar wilt krijgen: te veel verschillende invloeden en stoorzenders schreeuwen telkens om aandacht.
Klassieke tijdmanagementtechnieken en methodes om orde in je leven te houden voldoen niet meer, omdat ze vaak zijn gericht op repetitieve taken en vast ingerichte werkdagen.
In Focus zet Jurgen Wolff uiteen hoe je niet alleen je tijd goed inricht, maar ook bijvoorbeeld hoe je beter gebruik maakt van de macht van taal, het temmen van het e-mail monster en het slim inzetten van een alter ego.
Het geheel biedt een breed scala aan toegankelijk gepresenteerde technieken om beter te leren focussen en zo je doelen eerder te bereiken.
Jurgen Wolff geeft over de hele wereld workshops over persoonlijke ontwikkeling, tijdmanagement en creativiteit. Hij schrijft regelmatig voor diverse media, waaronder een column in de Times Educational Supplement.

Auteur | Jurgen Wolff
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401417655
Boekomslag voor ISBN: 9789060207765
Boekomslag voor ISBN: 9789026313028
Boekomslag voor ISBN: 9789075525014
Boekomslag voor ISBN: 9789460044137
Boekomslag voor ISBN: 9789022550403


Boekn ©