Int Branding In Praktijk
Merken zijn nog altijd van groeiend belang in de bedrijfsvoering van veel organisaties. Als concurrerende producten en diensten in kwaliteit niet meer voor elkaar onderdoen, wordt het ‘gevoel’ rond een merk steeds belangrijker. Tegelijkertijd wordt steeds vaker erkend dat het menselijk kapitaal het belangrijkste bezit is van een organisatie. Deze twee gegevens uit respectievelijk de marketing en HRM kunnen op een strategisch, maar ook op een praktisch niveau beter met elkaar in overeenstemming worden gebracht. Daar biedt internal branding een middel voor: het gebruik van (de waarden rond) je merk om je medewerkers marktgerichter te laten denken. In dit boek krijgen managers (zowel algemeen, als marketeers en HRM’ers) munitie aangereikt om dat doel te bereiken: zowel door de heldere uitleg van het concept als door de praktische handreikingen om een en ander in het dagelijks leven toe te passen.
Auteur | | Eck van |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |