Emotienomie

Emotienomie

Mensen z?n geen rationele wezens. Het overgrote deel van uw beslissingen neemt u op basis van emoties. Als bedr?f kunt u daar met uw aanbod op inspelen; in het boek leert u hoe u kennis over emoties kunt gebruiken op het gebied van marketing, branding, design, gebruiksvriendel?kheid, verpakkingen, reclame en sales. Ook bespreekt de auteur hoe managers emoties in kunnen zetten b? leiderschap. B?voorbeeld b? het werven van personeel en het managen van hun team. Het boek is toegankel?k geschreven en bevat veel afbeeldingen in kleur. Dan Hill is psycholoog en oprichter en directeur van Sensory Logic.

Auteur | Hill Dan
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789059409187
Boekomslag voor ISBN: 9789066653757
Boekomslag voor ISBN: 9789052614182
Boekomslag voor ISBN: 9789055944507


Boekn ©