Marketing, 5/e

Marketing, 5/e

Draag je Levi's of G-Star? Download je Jay-Z, Guus Meeuwis of Counting Crows op je iPod? Drink je Coca-Cola of Pepsi? Maak je geld over naar Greenpeace of War Child? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen hebben in de merknaam en het bedrijf of de organisatie die het merk creëert. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn de marketeers – creatieve, innovatieve mensen die lastige beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product te ontwikkelen, of over hoe een product zo onweerstaanbaar kan worden gemaakt dat het in winkels van de schappen vliegt.
Dit boek presenteert marketing vanuit het perspectief van de mensen die het doen. In dit boek ontmoet je echte marketeers die dagelijks marketingbeslissingen nemen bij toonaangevende bedrijven. Aan de hand van echte marketingdilemma's en het gepresenteerde theoretische kader leer je welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en leer je kritisch te kijken naar deze beslissingen.

Marketing, een reallife-perspectief is geschreven voor studenten die een opleiding volgen in het hoger onderwijs.

Michael R. Solomon, Greg W. Marshall en Elnora W. Stuart zijn werkzaam als hoogleraar marketing aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, Wilco Uitslag en Keimpe de Vries, allen werkzaam in het hoger onderwijs.

Auteur | Michael Solomon
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

Kijk verder



Boekn ©