E-Business & E-Commerce 3/E
Dit boek maakt (toekomstige) managers duidelijk hoe bedrijven nieuwe informatie- en communicatietechnologie kunnen integreren met als doel een betere performance te verkrijgen. Het is opgezet als een studieboek voor het hoger onderwijs met veel aandacht voor de studeerbaarheid van de gepresenteerde stof; daarmee is dit boek een van de eerste in zijn soort in het Nederlandse taalgebied.
Dave Chaffey maakt gebruik van zowel beproefde als nieuwe methoden om de (on)mogelijkheden van e-business en e-commerce in kaart te brengen, waarbij hij put uit verschillende disciplines: BIS/MIS, strategie, marketing, operations, HRM. De student wordt gestimuleerd kritisch na te denken over de hype, over de kansen en risico's van e-business. Dit boek is ook daarom voor Nederlandse studenten interessant omdat de (Britse) auteur veel Europese voorbeelden gebruikt; bovendien bevatten het boek en de bijbehorende website nog enkele specifiek Nederlandse casestudies.
Dave Chaffey maakt gebruik van zowel beproefde als nieuwe methoden om de (on)mogelijkheden van e-business en e-commerce in kaart te brengen, waarbij hij put uit verschillende disciplines: BIS/MIS, strategie, marketing, operations, HRM. De student wordt gestimuleerd kritisch na te denken over de hype, over de kansen en risico's van e-business. Dit boek is ook daarom voor Nederlandse studenten interessant omdat de (Britse) auteur veel Europese voorbeelden gebruikt; bovendien bevatten het boek en de bijbehorende website nog enkele specifiek Nederlandse casestudies.
Auteur | | D. Chaffey |
Taal | | Engels |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |