Marketingmanagement, De Essentie

Marketingmanagement, De Essentie

Marketingmanagement, de essentie geeft een duidelijk overzicht van het hedendaagse marketingmanagement. Deze volledig bewerkte, Nederlandstalige editie van A Framework for Marketing Management van Philip Kotler en Kevin Lane Keller bevat naast alle sterke inhoudelijke punten van de Engelstalige versie vele Belgische en Nederlandse cases en voorbeelden die het geheel uitermate relevant maken voor de marketeer in Belgiƫ en Nederland.
Elk hoofdstuk opent met een speciaal voor deze editie geschreven casestudy. Hierin wordt beschreven hoe marketingmanagers de besproken kernconcepten in hun eigen bedrijf hebben toegepast. Dit leidt tot een interessante, verdiepende reis in het marketinglandschap waarin de relaties tussen theorie en praktijk worden verkend bij bedrijven en merken als TomTom, ING, InBev en Barco.
Deze bewerking is voor studenten en managers die een volledige introductie willen in de
essentie van modern marketingmanagement. Dit leesbare, heldere en complete boek is een samenwerking tussen wetenschappers (Kotler, Keller, Robben en Geuens) en bedrijfsadviseurs van Berenschot (Ponfoort, Boom, Laar, Peters en Tamminga).
Dit boek is onmisbaar voor iedereen die op zoek is naar een uitleg van de marketingmanagementtheorie op basis van hoe het er in het moderne Belgische en Nederlandse bedrijfsleven aan toe gaat.

Auteur | Kotler Philip
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043018593
Boekomslag voor ISBN: 9789013007534
Boekomslag voor ISBN: 9789043006743
Boekomslag voor ISBN: 9781292092621
Boekomslag voor ISBN: 9789043040679
Boekomslag voor ISBN: 9789035225121


Boekn ©