Nieuwe Producten Bedenken
Nieuwe Producten Bedenken 1e druk is een boek van G. Van Wulfen uitgegeven bij Pearson Education. ISBN 9789043012256
Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een lastig vraagstuk. Vaak stranden mooie idee n op de weerbarstige realiteit. Of het topmanagement gooit roet in het eten. Managers en creatieven spreken nu eenmaal niet dezelfde taal. Daarom is het reuze lastig iedereen op n lijn te krijgen.
Dit boek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten. Het verbindt de dagelijkse 'in the box' managementpraktijk effectief met 'out of the box' creativiteit. De oplossing is gebaseerd op een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productidee n kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen. De aanpak heet VOORT, wat staat voor Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen, Reflecteren en Terugkeren. Het is een routekaart waarmee je, gezamenlijk met anderen uit de organisatie, op ontdekkingsreis kunt gaan - en gegarandeerd weer veilig thuiskomt, voorzien van zinvolle souvenirs.
Door gebruik te maken van de bewezen effectieve methode in dit boek heb je meer kans om van je nieuwe productidee een succes te maken, bij zowel collega's, directie als klanten. De vele praktische voorbeelden, adviezen, tips en checklists maken het ook zeer geschikt als naslagwerk en inspiratiebron. Goede reis!
Over de auteur
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde achtereen-volgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie-strategie n. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productidee n, het organiseren
van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.
Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een lastig vraagstuk. Vaak stranden mooie idee n op de weerbarstige realiteit. Of het topmanagement gooit roet in het eten. Managers en creatieven spreken nu eenmaal niet dezelfde taal. Daarom is het reuze lastig iedereen op n lijn te krijgen.
Dit boek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten. Het verbindt de dagelijkse 'in the box' managementpraktijk effectief met 'out of the box' creativiteit. De oplossing is gebaseerd op een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productidee n kunt ontwikkelen, uitwerken en - last but not least - geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen. De aanpak heet VOORT, wat staat voor Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen, Reflecteren en Terugkeren. Het is een routekaart waarmee je, gezamenlijk met anderen uit de organisatie, op ontdekkingsreis kunt gaan - en gegarandeerd weer veilig thuiskomt, voorzien van zinvolle souvenirs.
Door gebruik te maken van de bewezen effectieve methode in dit boek heb je meer kans om van je nieuwe productidee een succes te maken, bij zowel collega's, directie als klanten. De vele praktische voorbeelden, adviezen, tips en checklists maken het ook zeer geschikt als naslagwerk en inspiratiebron. Goede reis!
Over de auteur
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde achtereen-volgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie-strategie n. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productidee n, het organiseren
van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.
Auteur | | Van Wulfen Gijs |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |