Zakelijke communicatie / Mondeling

Zakelijke communicatie / Mondeling

Hoe voer je een effectief zakelijk gesprek? Deze vraag staat centraal in dit boek. In vier modules (communicatieve basisvaardigheden, samenwerken, leidinggeven en commerciƫle gespreksvoering) komen de basisprincipes van zakelijk communiceren aan de orde en wordt ingegaan op diverse gespreksvormen die het meest voorkomen in uiteenlopende organisaties. Zakelijke communicatie - Mondeling is een toegankelijk en eigentijds studieboek dat de student, naast de noodzakelijke theoretische inzichten, vooral veel praktische tips aanreikt. Het boek bevat aansprekende voorbeelden en uitdagende opdrachten waarmee studenten hun spreekvaardigheid naar een hoger niveau kunnen tillen.

Auteur | Diddo van Zand
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043023566
Boekomslag voor ISBN: 9789043035057
Boekomslag voor ISBN: 9789001813208
Boekomslag voor ISBN: 9789043015196
Boekomslag voor ISBN: 9789082888201
Boekomslag voor ISBN: 9789082888218


Boekn ©