Marketingcommunicatie in de sport

Marketingcommunicatie in de sport

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke wijzigingen doorgemaakt. Van een rustige weekendactiviteit evolueerde sport tot een complexe industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis van enige allure bedenken die niet wordt gesponsord? Met de snelle vlucht die sportsponsoring genomen heeft, is ook de complexiteit ervan toegenomen. Tegelijk bestaat de uitdaging erin om de sportsponsoring te omringen met public relations, reclame en actiecommunicatie.

Deze tweede editie van Marketingcommunicatie in de sport omvat zowel de marketingcommunicatie ván sport als de marketingcommunicatie dóór sport. Veel verhalen laten twee zijdes zien van dezelfde medaille. De verantwoordelijken uit zowel de bedrijfswereld als uit de sportwereld kunnen dan ook veel opsteken van elkaars aanpak, problemen en uitdagingen.

Auteur | Wim Lagae
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789054720638
Boekomslag voor ISBN: 9789068018066
Boekomslag voor ISBN: 9789001346720
Boekomslag voor ISBN: 9789043014953
Boekomslag voor ISBN: 9789038801391
Boekomslag voor ISBN: 9789024416219


Boekn ©