Marketing, De Essentie

Marketing, De Essentie

In Marketing, de essentie wordt op heldere en compacte wijze marketing in de breedte behandeld. Het boek is gebaseerd op de zevende editie van Marketing, An Introduction en biedt een introductie in de marketing voor studenten in het hoger onderwijs, voor zowel commciële studierichtingen als voor studierichtingen waarbij de student niet direct met het onderwerp te maken heeft, maar wel geacht wordt een en ander van marketing te weten.

Inhoudsopgave
1 Inleiding
2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen
3 De marketingomgeving
4 Marktonderzoek
5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven
6 Marktsegmentatie en positionering
7 Producten, diensten en merkenstrategie
8 Prijsbeleid
9 Marketingkanalen en supply chain management
10 Geïntegreerde marketingcommunicatie
11 De internationale markt
12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek
Bijlage: het marketingplan
Trefwoordenlijst
Noten
Index

Auteur | Armstrong Gary
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043023863
Boekomslag voor ISBN: 9789020733068
Boekomslag voor ISBN: 9789001706234
Boekomslag voor ISBN: 9789043018593
Boekomslag voor ISBN: 9789001347857
Boekomslag voor ISBN: 9789001763756


Boekn ©