Marketing, De Essentie
In Marketing, de essentie wordt op heldere en compacte wijze marketing in de breedte behandeld. Het boek is gebaseerd op de zevende editie van Marketing, An Introduction en biedt een introductie in de marketing voor studenten in het hoger onderwijs, voor zowel commciële studierichtingen als voor studierichtingen waarbij de student niet direct met het onderwerp te maken heeft, maar wel geacht wordt een en ander van marketing te weten.
Inhoudsopgave
1 Inleiding
2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen
3 De marketingomgeving
4 Marktonderzoek
5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven
6 Marktsegmentatie en positionering
7 Producten, diensten en merkenstrategie
8 Prijsbeleid
9 Marketingkanalen en supply chain management
10 Geïntegreerde marketingcommunicatie
11 De internationale markt
12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek
Bijlage: het marketingplan
Trefwoordenlijst
Noten
Index
Inhoudsopgave
1 Inleiding
2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen
3 De marketingomgeving
4 Marktonderzoek
5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven
6 Marktsegmentatie en positionering
7 Producten, diensten en merkenstrategie
8 Prijsbeleid
9 Marketingkanalen en supply chain management
10 Geïntegreerde marketingcommunicatie
11 De internationale markt
12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek
Bijlage: het marketingplan
Trefwoordenlijst
Noten
Index
Auteur | | Armstrong Gary |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |