Uw Klant Is Ook Maar Een Mens

Uw Klant Is Ook Maar Een Mens

Een ontdekkingsreis naar de authentieke en menselijke waarden van uzelf en uw organisatie. We leven in een snel veranderende en complexe wereld. De 'mens achter de klant' verandert mee. Nadat jarenlang individuele vrijheid en keuzemogelijkheden zijn bevochten, is het nu, zeker bij een tegenvallende economie, tijd om op zoek te gaan naar zinvolle en authentieke verbindingen. Klanten wisselen immers steeds sneller van aanbieder en hun eisen en verwachtingen nemen toe. Mede doordat in de economische wetenschap invloeden uit de psychologie en sociologie zichtbaar worden, beginnen organisaties in te zien dat hun onderscheidende vermogen niet langer ligt in de functionele waarden van hun merk of product, maar meer in de emotionele en menselijke waarden die ze hun klanten kunnen bieden. Emoties beïnvloeden het economische gedrag van mensen. Liesbeth Hop laat zien dat het gaat om bereiken en 'beraken'. Het is niet meer voldoende om het hoofd van de individuele klant te bereiken; het gaat ook om zijn hart. Het boek bevat interviews met Eckart Wintzen, Ina Brouwer, Goos Geursen, Guido Thys en vele anderen.

Liesbeth Hop geldt als een echte pionier in de mediawereld. In 1997 richtte zij Pro Active International op, een internationaal advies- en onderzoekbureau op het gebied van nieuwe media, merken en klanten. Sinds
2001 maakt ze deel uit van de adviescommissie van Superbrands Europe. Sinds 2002 ondersteunt zij organisaties bij het (her)vinden van hun kernwaarden en bij het implementeren van deze waarden in de bedrijfs- en communicatiestrategieën. Zij verzorgt daartoe eigen workshops, trainings- en coachingprogramma's.

Auteur | Liesbeth Hop
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789080907652
Boekomslag voor ISBN: 9789021559414
Boekomslag voor ISBN: 9789023970187
Boekomslag voor ISBN: 9789491591075
Boekomslag voor ISBN: 9789021566139


Boekn ©