Communiceren Vanuit Je Buik

Communiceren Vanuit Je Buik

Ons leven staat voor 75% in het teken van werken. En van die 75% maken we amper 5% leuk en oprecht. Waarom doen we dat niet anders? Waarom maken we ons werk niet tot een beleving?
Want het kan zoveel leuker en zinvoller dan het doorgaans is. Potentieel genoeg, vaak dicht onder de oppervlakte. Sterker nog: alles wat nodig is om werken leuker, spannender en zinvoller te maken zit al in jezelf. In je hoofd, in je hart en vooral: in je buik.
Dit boek gaat over intuïtie en waarden. Wat drijft jou in je werk? Wat is je droom, wat vind je leuk om te doen, wat zijn je idealen, wat telt voor jou in de maatschappij? Met het stellen van die vraag begint de ontdekkingsreis. Eerst naar je persoonlijke waarden, dan naar de waarden binnen de organisatie.
Belevingscommunicatie is een manier om de essentie in contact te brengen. Met wie je maar werkt: collega's, klanten, medewerkers, leveranciers. Dat is de kern: een manier van communiceren waarmee je echt in gesprek komt met de mensen om je heen. Ook op je werk.
Belevingscommunicatie biedt een veelbelovend perspectief. Dit boek nodigt uit om eens met andere ogen naar management, communicatie en beleving te kijken. En om het gesprek binnen de organisatie aan te gaan vanuit een originele en creatieve invalshoek. Bijna iedereen kan het leren.

Auteur | Birgitta Van Loon
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789038867762
Boekomslag voor ISBN: 9789058713346
Boekomslag voor ISBN: 9789052634784
Boekomslag voor ISBN: 9789021314655
Boekomslag voor ISBN: 9789032506537


Boekn ©