NIMA Communicatie-A / 2

NIMA Communicatie-A / 2

De uitgaven van Uitgeverij Educatief staan bekend om hun degelijkheid door de heldere uitleg, vele voorbeelden, oefenopgaven met antwoorden en huiswerkopgaven. Hierdoor zijn ze bijzonder geschikt voor zowel zelfstudie als klassikaal onderwijs.

De marketinguitgaven van Uitgeverij Educatief zijn speciaal geschreven aan de hand van de exameneisen van het toonaangevende Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA).

Communicatie is een belangrijk onderdeel van elke organisatie. Sommige theorieën stellen zelfs dat een organisatie louter uit communicatie bestaat. Het is dan ook niet voor niets dat het belang van communicatie zowel binnen als buiten de organisatie sterk gegroeid is. Een goede theoretische kennis van communicatie is onmisbaar om in het huidige werkveld van de communicatie te functioneren. De methode Communicatie-A legt hiervoor een uitstekende basis.

Communicatie-A is een communicatiemethode die gericht is op het examen NIMA Communicatie-A. De methode kan ook worden gebruikt in de eerste jaren van het hoger beroepsonderwijs.

Inhoudsopgave:

11. Het onderzoeksproces
12. Primaire en secundaire gegevens
13. Beschrijvende statistiek
14. Kennis- en onderzoeksbronnen
15. Taalvaardigheid - III
16. Strategische communicatieplanning
17. Methodiek voor communicatieplannen
18. Communicatiemix en middelen 1: free publicity
19. Communicatiemix en middelen 2: adverteren en selecteren

Auteur | L.S. van den Berg
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789041505231
Boekomslag voor ISBN: 9789041504463
Boekomslag voor ISBN: 9789024425730


Boekn ©