Brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners

Brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners

De serie Brugboeken (www.brugboeken.nl) is bestemd voor het 1ste en 2de jaar van het Hoger Onderwijs. Het brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners is primair bedoeld voor studenten aan de Hogere FM-opleiding, facility managers binnen bedrijven en instellingen en managers van commerciƫle aanbidders van facilitaire diensten. De grote meerderheid van facilitaire organisaties staat nu voor de uitdaging zich te ontwikkelen van leverancier van producten en diensten voor anonieme afnemers, naar een leverancier van klantspecifieke producten en diensten. Dat betekent vooral een ommezwaai in denken waarbij het aangaan en bouwen van klantrelaties centraal staat. In Marketing voor facilitaire dienstverleners worden de verschillende facetten van marketing die hierbij komen kijken op een praktische manier uiteen gezet.

Auteur | Herman B. Kok
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder



Boekn ©