Klantgericht - Retailmarketing niveau 3 en 4
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Bij retailmarketing voor niveau 3-4 draait het om de wensen en behoeften van de klant. Om daar goed op te kunnen inspelen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de doelgroep, het assortiment, de winkelformule en het gedrag van de consument. Maar ook meer beleidsmatige kennis over marketingstrategieën in de retail.
Bij retailmarketing voor niveau 3-4 draait het om de wensen en behoeften van de klant. Om daar goed op te kunnen inspelen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de doelgroep, het assortiment, de winkelformule en het gedrag van de consument. Maar ook meer beleidsmatige kennis over marketingstrategieën in de retail.
Auteur | | C. Bakker |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |