Tendens Toerisme en Recreatie - Frontoffice in toerisme en recreatie theorieboek

Tendens Toerisme en Recreatie - Frontoffice in toerisme en recreatie theorieboek

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit theorieboek staat de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten centraal. Als frontofficemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klant of gast voor bedrijven die actief zijn in de reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel of toeristische informatie. Er wordt uitgelegd wat het ontvangen van de klant of gast inhoudt, hoe je klanten en gasten moet informeren en adviseren en wat belangrijk is bij het verkopen en verhuren van producten en diensten. Bij dit theorieboek horen de werkboeken Frontoffice reisbranche, Frontoffice verblijfsrecreatie, Frontoffice verblijfsrecreatie

activiteiten, Front- en backoffice dagrecreatie, Front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf en Frontoffice hotel.

Auteur | Alberdien Terpstra
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789037228472
Boekomslag voor ISBN: 9789037228489
Boekomslag voor ISBN: 9789037228373
Boekomslag voor ISBN: 9789464016086
Boekomslag voor ISBN: 9789401474979
Boekomslag voor ISBN: 9789037207507


Boekn ©