factor-E Organiseren van een multicultureel event Project werkboek
De studenten gaan een multicultureel event organiseren. Ieder groepje presenteert een cultuur en organiseert daarbij een activiteit, een stand en eten en drinken behorende bij de gekozen cultuur.
Toetsbare producten: draaiboek, activiteit, stand, promotiemiddelen, multicultureel event.
Dit project kan worden gebruikt voor de opleiding:
- onderwijsassistent
- pedagogisch medewerker 3 kinderopvang
- gespecialiseerd pedagogisch medewerker 4 kinderopvang
- pedagogisch medewerker 4 jeugdzorg
- sociaal-cultureel werker
- sociaal-maatschappelijk dienstverlener
- medewerker maatschappelijke zorg
- persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg
- persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen.
Factor-E voor SAW
Factor-E bestaat uit cursussen, trainingen en projecten naar het leerlijnenmodel van De Bie. Het materiaal van Factor-E behandelt de onderwerpen vanuit de praktijk.
In het project staat het gehele proces van de beroepsbeoefenaar centraal in de omgeving van de school. De student werkt bij voorkeur in een groep aaneen opdracht van een (gefingeerde) opdrachtgever. Het project geeft invulling aan de integrale leerlijn waar bij alle belangrijke aspecten van kennis, vaardigheden en houding samenkomen. Het project stuurt sterk op het proces met stappenplannen en logboek. Een project heeft een omvang van 80 SBU (begeleiding, uitvoering).
Toetsbare producten: draaiboek, activiteit, stand, promotiemiddelen, multicultureel event.
Dit project kan worden gebruikt voor de opleiding:
- onderwijsassistent
- pedagogisch medewerker 3 kinderopvang
- gespecialiseerd pedagogisch medewerker 4 kinderopvang
- pedagogisch medewerker 4 jeugdzorg
- sociaal-cultureel werker
- sociaal-maatschappelijk dienstverlener
- medewerker maatschappelijke zorg
- persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg
- persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen.
Factor-E voor SAW
Factor-E bestaat uit cursussen, trainingen en projecten naar het leerlijnenmodel van De Bie. Het materiaal van Factor-E behandelt de onderwerpen vanuit de praktijk.
In het project staat het gehele proces van de beroepsbeoefenaar centraal in de omgeving van de school. De student werkt bij voorkeur in een groep aaneen opdracht van een (gefingeerde) opdrachtgever. Het project geeft invulling aan de integrale leerlijn waar bij alle belangrijke aspecten van kennis, vaardigheden en houding samenkomen. Het project stuurt sterk op het proces met stappenplannen en logboek. Een project heeft een omvang van 80 SBU (begeleiding, uitvoering).
Auteur | | Una van Maarseveen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Losbladig |
Categorie | | Gezondheid & Lichaam |