Het Media Handboek
Hoe krijgt u uw naam, bedrijf of product op de juiste manier in het nieuws? Hoe stelt u een crisisplan op? Wat doet u als een cameraploeg zich ongenood bij de receptie meldt om de baas te spreken – en wel onmiddellijk?
In Het Media Handboek vindt u de antwoorden. Dit handboek staat vol tips voor de dagelijkse praktijk: adviezen over de perfecte persconferentie, tien verzekeringen voor het overleven van een interview, en de gouden regels voor een goed persbericht. Het Media Handboek is de eerste en noodzakelijke stap op weg naar het ultieme mediasucces.
Dig Istha en Charles Huijskens behoren al jarenlang tot de bekendste communicatieadviseurs van ons land. Zowel het bedrijfsleven als overheden maken gebruik van de diensten van hun in Amsterdam gevestigde bureau Huijskens & Istha. Niet alleen in tijden van crisis weet men hen te vinden; ook begeleiden zij met hun team beursgenoteerde ondernemingen bij onder meer fusies en overnames. Hun aanpak kenmerkt zich steeds door snel en creatief handelen teneinde het initiatief te (her)nemen in de publiciteit. Daarbij komt hun grote praktijkervaring op het snijvlak van politiek en communicatie goed van pas.
Dig Istha was eerder als executive vice-president verantwoordelijk voor de communicatie van klm. Daarvoor was hij onder meer directeur bij de ministeries van Buitenlandse Zaken en Justitie en was hij lid van het campagneteam dat Wim Kok in het Catshuis bracht. Charles Huijskens was politiek journalist bij De Telegraaf en het nos Journaal. Beiden geven als gastdocent les op verschillende universiteiten en hogescholen en regelmatig verschijnen columns of artikelen van hun hand. 'Het is een heerlijk vak en we doen het met enorm veel plezier. We hopen dat dit boek dat gevoel overbrengt en mensen stimuleert die in ons vak werken of willen werken. Maak er wat van!'
In Het Media Handboek vindt u de antwoorden. Dit handboek staat vol tips voor de dagelijkse praktijk: adviezen over de perfecte persconferentie, tien verzekeringen voor het overleven van een interview, en de gouden regels voor een goed persbericht. Het Media Handboek is de eerste en noodzakelijke stap op weg naar het ultieme mediasucces.
Dig Istha en Charles Huijskens behoren al jarenlang tot de bekendste communicatieadviseurs van ons land. Zowel het bedrijfsleven als overheden maken gebruik van de diensten van hun in Amsterdam gevestigde bureau Huijskens & Istha. Niet alleen in tijden van crisis weet men hen te vinden; ook begeleiden zij met hun team beursgenoteerde ondernemingen bij onder meer fusies en overnames. Hun aanpak kenmerkt zich steeds door snel en creatief handelen teneinde het initiatief te (her)nemen in de publiciteit. Daarbij komt hun grote praktijkervaring op het snijvlak van politiek en communicatie goed van pas.
Dig Istha was eerder als executive vice-president verantwoordelijk voor de communicatie van klm. Daarvoor was hij onder meer directeur bij de ministeries van Buitenlandse Zaken en Justitie en was hij lid van het campagneteam dat Wim Kok in het Catshuis bracht. Charles Huijskens was politiek journalist bij De Telegraaf en het nos Journaal. Beiden geven als gastdocent les op verschillende universiteiten en hogescholen en regelmatig verschijnen columns of artikelen van hun hand. 'Het is een heerlijk vak en we doen het met enorm veel plezier. We hopen dat dit boek dat gevoel overbrengt en mensen stimuleert die in ons vak werken of willen werken. Maak er wat van!'
Auteur | | C. Huijskens |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |