Respectvol Beinvloeden

Respectvol Beinvloeden

Hoe krijg ik de geode idee die ik heb ook in mijn organisatie verkocht? Een essenti vraag want ook al zouden we het anders willen, als je je idee niet aan de man kunt brengen, kan je ze net zo goed niet hebben.
In dit boek reiken we de instrumenten aan om dit wel voor elkaar te krijgen. Daarnaast leggen we uit hoe die instrumenten omgezet kunnen worden in een effectieve strategie. We geven aan hoe je allianties bouwt en hoe je vervolgens het denken en het gedrag van partners kan be loeden. Elke strategie wordt wetenschappelijk onderbouwd en vertaald in een reeks praktische technieken.
“Be loeden doen we door te communiceren, via woorden, via houdingen, via geluiden, via beelden, zelfs gewoon door aanwezig te zijn. Be loeden doen we altijd. Continu. Succesvol ondernemen heeft voor mij alles te maken met effici communiceren, een zuivere intentie en respectvol be loeden.” (Jef Colruyt)
Dr. Jan Van der Vurst leidt het training- en consultingbureau Kenaz. Hij studeerde Sociale Pedagogiek aan de K.U. Leuven en doctoreerde aan de R.U. Utrecht. Hij verzorgt wereldwijd opdrachten op het vlak van samenwerkingsprocessen en be loeden in organisaties. Hij werkt voor bedrijven zoals Colruyt, Bekaert, Umicore, Johnson&Johnson, Janssen Pharmaceutica, BASF en GSKB.

Auteur | Jan van der Vurst
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Managementboeken

Kijk verder



Boekn ©