Van Sesamstraat Naar Wetstraat

Van Sesamstraat Naar Wetstraat

Clinton schopte het dankzij zijn charmes tot president. Oud-PVDA lijsttrekker Ad Melkert kon het wel vergeten toen hij tijdens een tv-debat zijn boosheid niet meer kon verbergen. In navolging van het bedrijfsleven is politiek pure marketing geworden. Pim Fortuyn was de eerste die dat begreep. Zij die dat nu nog niet snappen, kunnen het wel vergeten. Vandaag de dag is het een 'must' om in tien seconden in gewone mensentaal te kunnen zeggen waar u voor staat. 'Jip en Janneke-taal', noemen ze dat in de politiek. Wilt u ooit in de Wetstraat of op het Binnenhof carrière maken, dan moet het op Sesamstraat-niveau. De persoonlijkheid en de uitstraling van de politicus of bedrijfsleider, daar gaat het om! Niet alleen wat hij zegt, maar vooral hoe hij het zegt, is belangrijk. Als u mensen emotioneel overtuigt, staan ze open voor uw ideeën. Dit laatste is geen vrijbrief om voor de camera ongestraft onzin te debiteren. Het bewijst dat boodschap en verpakking onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. Dit boek is niet alleen voor politici en bedrijfsleiders interessant. Eigenlijk is het een 'must' voor iedereen die wel eens met de media omgaat of te maken heeft met publieke optredens. Aan de hand van vele praktische voorbeelden leert u hoe u zich zowel inhoudelijk als presentatietechnisch tijdens mediaoptredens, debatten en zaalpresentaties uit de slag kan trekken. Want tijdens het lezen zult u merken dat de basisingrediënten voor het managen van uw persoonlijke perceptie voor al deze communicatievormen gelden!

Auteur | Evert van Wijk
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789077432402
Boekomslag voor ISBN: 9789463190305
Boekomslag voor ISBN: 9789058716118
Boekomslag voor ISBN: 9789463191579
Boekomslag voor ISBN: 9789047706854
Boekomslag voor ISBN: 9789462983458


Boekn ©