Medicus & Management - Marketing voor zorgverleners

Medicus & Management - Marketing voor zorgverleners

‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.

Auteur | B. den Engelsen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Geneeskunde & Verpleging

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789027495761
Boekomslag voor ISBN: 9789021405506
Boekomslag voor ISBN: 9789025469979
Boekomslag voor ISBN: 9781511611893
Boekomslag voor ISBN: 9789064035319
Boekomslag voor ISBN: 9781844038077


Boekn ©