De Verkoop Van Het Niet-Zichtbare

De Verkoop Van Het Niet-Zichtbare

De verkoop van het niet-zichtbare' heeft alles in zich om een klassieker de marketingwereld te worden. Het laat zien welke enorme verschillen er bestaan tussen het aan de man brengen van producten en diensten. Het boek bevat tientallen voorbeelden van tweesnijdenden praktische en ingenieuze strategieën die een verrijking zullen betekenen voor elk bedrijf. Zo werken al drie van de vier Amerikanen in een in diensten gespecialiseerd bedrijf, in 2005 zullen dat er acht van de tien zijn. Hoog tijd dus om ook onze diensten-economie te voorzien van een aanpak die bij haar past.Harry Beckwith is de stichter van 'Beckwith advertising and marketing' en heeft gewerkt voor vier van Amerika's beste dienstverlenende bedrijven. Hij geeft college aan de universiteiten van Minnesota en St. Thomas in Minneapolis.'Als ik maar één marketingboek mocht hebben, zon ik dit kiezen. Een klassieker.' Harvey MacKay

Auteur | Harry Beckwith
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789025405984
Boekomslag voor ISBN: 9789492221179
Boekomslag voor ISBN: 9789052619835
Boekomslag voor ISBN: 9789011063273
Boekomslag voor ISBN: 9789026725081
Boekomslag voor ISBN: 9789020731309


Boekn ©