Harde Waarheid Over Zachte Waarden
De Harde Waarheid Over Zachte Waarden 1e druk is een boek van Kate T. uitgegeven bij Het Spectrum. ISBN 9789027496980
In dit boek wordt verteld wat de zakelijke kansen zijn van maatschappelijk verantwoord ondernemen en waarom elke organisatie dit tot onderdeel van haar strategie moet maken.
De harde waardheid over zachte waarden is gebaseerd op nieuw onderzoek naar MVO in Nederlandse en buitenlandse bedrijven. Dit onderzoek werd uitgevoerd door Motivaction, het Nationaal Initiatief Duurzame Ontwikkeling en Inc-21.
Eén van de conclusies is dat maatschappelijk verantwoord gedrag leidt tot grotere winstgevendheid.
Een bedrijf kan alleen maar vitaal en duurzaam zijn, als haar goederen en diensten zo worden gewaardeerd door afnemers dat er winst mee wordt gemaakt. MVO betekent dat een bedrijf in harmonie blijft met zijn omgeving: klant, aandeelhouder, werknemer, overheid.
Gijs ten Kate is strategy partner van Inc-21 en legt zich toe op adviezen aan grote bedrijven en non-profit instellingen op het gebied van corporate identity.
In dit boek wordt verteld wat de zakelijke kansen zijn van maatschappelijk verantwoord ondernemen en waarom elke organisatie dit tot onderdeel van haar strategie moet maken.
De harde waardheid over zachte waarden is gebaseerd op nieuw onderzoek naar MVO in Nederlandse en buitenlandse bedrijven. Dit onderzoek werd uitgevoerd door Motivaction, het Nationaal Initiatief Duurzame Ontwikkeling en Inc-21.
Eén van de conclusies is dat maatschappelijk verantwoord gedrag leidt tot grotere winstgevendheid.
Een bedrijf kan alleen maar vitaal en duurzaam zijn, als haar goederen en diensten zo worden gewaardeerd door afnemers dat er winst mee wordt gemaakt. MVO betekent dat een bedrijf in harmonie blijft met zijn omgeving: klant, aandeelhouder, werknemer, overheid.
Gijs ten Kate is strategy partner van Inc-21 en legt zich toe op adviezen aan grote bedrijven en non-profit instellingen op het gebied van corporate identity.
Auteur | | Kate T. |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |