Wat Je Ook Denkt, Keer Het Om
Een andere kijk op zakelijk succes
De meeste managementboeken gaan uit van logica, gezond verstand en goede manieren. Goed voor de doorsnee-manager. Maar wil je echt het verschil maken, dan moet je anders gaan denken: weg van wat logisch is. Dit boek bekijkt het leven van de andere kant en laat zien wat de positieve kracht is van een verkeerde beslissing.
* Kunnen is zilver, het eerste boek van Arden, is wereldwijde bestseller: meer dan 500.000 verkochte exemplaren
* Een creatieve, andere kijk op zakelijk succes
* Met foto s en illustraties
Over de auteur
Paul Arden is een origineel, creatief brein. Hij heeft vijftien jaar als creatief directeur gewerkt bij het vermaarde reclamebureau Saatchi & Saatchi in Engeland en is de bedenker van een aantal van Engelands succesvolste reclamecampagnes. Sinds 1993 runt hij een filmproductiemaatschappij in Londen en heeft een wekelijkse column in The Independent.
De pers over Kunnen is zilver, willen is goud :
...een kostelijke paperback, boordevol informatie...
Chicago Sun-Times, USA
Het half-parodiërende zelfonderzoek van de Britse reclameman Paul Arden is geestig en uitdagend tegelijk...
Radar, USA
De meeste managementboeken gaan uit van logica, gezond verstand en goede manieren. Goed voor de doorsnee-manager. Maar wil je echt het verschil maken, dan moet je anders gaan denken: weg van wat logisch is. Dit boek bekijkt het leven van de andere kant en laat zien wat de positieve kracht is van een verkeerde beslissing.
* Kunnen is zilver, het eerste boek van Arden, is wereldwijde bestseller: meer dan 500.000 verkochte exemplaren
* Een creatieve, andere kijk op zakelijk succes
* Met foto s en illustraties
Over de auteur
Paul Arden is een origineel, creatief brein. Hij heeft vijftien jaar als creatief directeur gewerkt bij het vermaarde reclamebureau Saatchi & Saatchi in Engeland en is de bedenker van een aantal van Engelands succesvolste reclamecampagnes. Sinds 1993 runt hij een filmproductiemaatschappij in Londen en heeft een wekelijkse column in The Independent.
De pers over Kunnen is zilver, willen is goud :
...een kostelijke paperback, boordevol informatie...
Chicago Sun-Times, USA
Het half-parodiërende zelfonderzoek van de Britse reclameman Paul Arden is geestig en uitdagend tegelijk...
Radar, USA
Auteur | | Paul Arden |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |