Winnen zo doe je dat
Na het verschijnen van de wereldwijde bestseller Winnen zijn Jack en Suzy Welch overstelpt met vragen van studenten, managers en ondernemers. Vragen over allerlei aspecten van het bedrijfsleven zoals leiderschap, wereldwijde concurrentie, lastige bazen en het organiseren van teamwork. Verrassende, dwingende, uitdagende en in alle gevallen oprechte vragen.
Gefascineerd door de reacties en de grote rol die werk inneemt voor velen, besloten Jack en Suzy Welch de belangrijkste vragen te beantwoorden. Het resultaat staat in dit boek: Winnen: zo doe je dat.
WINNEN: ZO DOE JE DAT
Jack & Suzy Welch
Jack en Suzy Welch vormen een uniek auteursechtpaar. Jack is uitgeroepen tot 'manager van de eeuw', omdat onder zijn leiding General Electric uitgroeide tot de grootste onderneming ter wereld. Suzy Welch was de uitgeefster van Harvard Business Review, het beste businesstijdschrift ter wereld. Tegenwoordig is ze uitgeefster van het blad O, waarin ze aandacht besteedt aan werkomgeving en carrièrevraagstukken.
DE PERS OVER WAAR HET OM GAAT
(...) de autobiografie van dé topman alom uitgeroepen tot de nieuwe businessklassieker.' de Volkskrant
DE PERS OVER WINNEN
Jack Welch biedt de lezer een goed leesbaar en gedetailleerd stappenplan dat iedereen kan gebruiken om een ware winnaar te worden.' Rudy Giulliani, oud-burgemeester van New York City
Het is zonder enige twijfel het beste managementboek wat in tijden op de markt is verschenen.' The Washington Post
Gefascineerd door de reacties en de grote rol die werk inneemt voor velen, besloten Jack en Suzy Welch de belangrijkste vragen te beantwoorden. Het resultaat staat in dit boek: Winnen: zo doe je dat.
WINNEN: ZO DOE JE DAT
Jack & Suzy Welch
Jack en Suzy Welch vormen een uniek auteursechtpaar. Jack is uitgeroepen tot 'manager van de eeuw', omdat onder zijn leiding General Electric uitgroeide tot de grootste onderneming ter wereld. Suzy Welch was de uitgeefster van Harvard Business Review, het beste businesstijdschrift ter wereld. Tegenwoordig is ze uitgeefster van het blad O, waarin ze aandacht besteedt aan werkomgeving en carrièrevraagstukken.
DE PERS OVER WAAR HET OM GAAT
(...) de autobiografie van dé topman alom uitgeroepen tot de nieuwe businessklassieker.' de Volkskrant
DE PERS OVER WINNEN
Jack Welch biedt de lezer een goed leesbaar en gedetailleerd stappenplan dat iedereen kan gebruiken om een ware winnaar te worden.' Rudy Giulliani, oud-burgemeester van New York City
Het is zonder enige twijfel het beste managementboek wat in tijden op de markt is verschenen.' The Washington Post
Auteur | | J. Welch |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Biografieën & Waargebeurd |