De Klant Is Koningin

De Klant Is Koningin

lt;pgt;Vrouwen hebben een verborgen economische macht:lt;/pgt;
lt;pgt;lt;/pgt;
lt;pgt;- ze zijn hoog opgeleid en verdienen meer dan ooitlt;/pgt;
lt;pgt;- ze zijn zelfstandig en consumeren graag en veellt;/pgt;
lt;pgt;- ze kopen voor zichzelf en hun gezinlt;/pgt;
lt;pgt;- ze beslissen over aankopenlt;/pgt;
lt;pgt;- ze beschikken niet alleen over hun eigen geld, maar ook over dat van hun partner.lt;/pgt;
lt;pgt;lt;/pgt;
lt;pgt;Veel bedrijven nemen vrouwen als klant niet serieus. Aangezien zij de meeste koopbeslissingen nemen, is dat een groot gemis. lt;/pgt;
lt;pgt;lt;/pgt;
lt;pgt;Hoe kunnen bedrijven, vaak geleid door mannen, hun vrouwelijke klanten begrijpen? lt;/pgt;
lt;pgt;Volgens Jaffamp;#233; moeten ze radicaal anders gaan denken. In De klant is koningin maakt ze korte metten met aloude clichamp;#233;s en laat zien hoe bedrijven product, prijs, distributie en communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden. lt;/pgt;
lt;pgt;lt;/pgt;
lt;pgt;Diana Jaffamp;#233; (1969) werkte na haar studie Economie en Communicatie in verschillende marketingfuncties. Als oprichter en directeur van Bluestone AG adviseert zij Duitse en internationale bedrijven op het gebied van strategische marketing en met name gender marketing. lt;/pgt;

Auteur | D. Jaffe
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789044621211
Boekomslag voor ISBN: 9789055013517
Boekomslag voor ISBN: 9789058472953
Boekomslag voor ISBN: 9789090193014
Boekomslag voor ISBN: 9789079922093


Boekn ©