Communicatie memo 11 -   Het communicatieplan

Communicatie memo 11 - Het communicatieplan

Het communicatieplan:
Opzet en uitvoering in 8 stappen
Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten
om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van
de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij
het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,
creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een
eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak
is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.
In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de
acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid
én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.
Over de auteur
Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam
bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele
jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen
en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van
de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur
van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het
gebied van communicatie.

Auteur | M. Waardenburg
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789046900963
Boekomslag voor ISBN: 9789001255008
Boekomslag voor ISBN: 9789001863081
Boekomslag voor ISBN: 9789013094695
Boekomslag voor ISBN: 9789001298746
Boekomslag voor ISBN: 9789024408306


Boekn ©