Relatie als nieuwe waarde

Relatie als nieuwe waarde

Dit boek is geschreven voor diegenen die verantwoordelijkheid dragen voor (delen van) ondernemingen die bezig zijn met dienstverlenende activiteiten. De auteur beschrijft de consequenties voor de marketing, organisatie en communicatie van de 'kanteling' naar de contactpersonen op de markt op grond van zowel theoretische uitgangspunten als praktijkervaringen. Van de lezers met managementverantwoordelijkheid wordt gevraagd afstand te nemen van de normale insteek van de eigen beheersing van de bedrijfsprocessen. In plaats daarvan wordt gepleit voor inspirerende, ontwikkelende en coachende leiding.

Auteur | E. Bolk
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789031325726
Boekomslag voor ISBN: 9789053301630
Boekomslag voor ISBN: 9789001210250
Boekomslag voor ISBN: 9789065908209
Boekomslag voor ISBN: 9780199226306
Boekomslag voor ISBN: 9789031338474


Boekn ©