Klachten behandelen: 20 vragen & antwoorden

Klachten behandelen: 20 vragen & antwoorden

Het opvangen van en het reageren op klachten behoort niet tot de plezierigste taken van de verkoper. Maar ook onplezierige taken moeten worden verricht om ernstige schade te voorkomen, die nog veel onplezieriger is. En de verkoper is nu eenmaal de ambassadeur van zijn onderneming: hij wordt ook aangesproken op de fouten die anderen in de organisatie wellicht hebben gemaakt. Soms gaat het om fouten die de klant zelf heeft begaan. André M. Nijssen behandelt op indringende en kritische wijze onze reacties op klachten. Hij toont aan dat we er alle belang bij hebben dat ontevreden klanten hun teleurstelling ook uiten. Als we nooit klachten horen, is er waarschijnlijk iets mis met onze ontwikkeling op de markt.

Auteur | Andre Nijssen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789062834082
Boekomslag voor ISBN: 9789023253396
Boekomslag voor ISBN: 9789492221179
Boekomslag voor ISBN: 9789492103000
Boekomslag voor ISBN: 9789026728143
Boekomslag voor ISBN: 9789492221162


Boekn ©