Organiseren & informatiseren 1 - Kwaliteit van administratieve dienstverlening
"Om te kunnen overleven dienen administratieve dienstverleners hun organisatie af te stemmen op de eisen van deze tijd. Dit boek biedt u een methodiek waarmee u de inrichting en beheersing van gegevensverwerkende organisaties op systematische en integrale wijze kunt analyseren en ontwerpen.
De in de praktijk beproefde methodiek is gebaseerd op een externe, klantgerichte oriëntatie en op bedrijfskundige principes. Bijzondere aandacht is er voor de organisatie- en informatieaspecten, maar ook voor de continu vereiste afstemming tussen beide. De methodiek is aangevuld met een aanpak voor de toepassing en voor de borging, gericht op het realiseren van blijvende veranderingen.
De KAD-methode ondersteunt de toepassing van moderne besturingsconcepten als procesmanagement, logistiek management, integraal management en contractmanagement in de administratieve dienstverlening. Kwaliteit van administratieve dienstverlening"" is daarmee een aanvulling op de bestaande literatuur over de traditionele leer van de administratieve organisatie en interne controle."
Auteur | | P.A. Hartog |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Economie & Financiën |