Het lingeriedenken

Het lingeriedenken

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle ¿ we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Viva¿s rubriek AnyBody? Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product. Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de do¿s and don¿ts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.

Auteur | Rob van Vuure
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Te koop bij:
boekenbalie logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789026322228
Boekomslag voor ISBN: 9789026322556
Boekomslag voor ISBN: 9789027430717
Boekomslag voor ISBN: 9789041408020
Boekomslag voor ISBN: 9789026323393
Boekomslag voor ISBN: 9789493259164


Boekn ©