De Mckinsey-Praktijk
In De McKinsey-methode kreeg u een kijkje in de keuken van het beroemdste consultancybureau. In dit boek volgen de recepten!
De McKinsey-praktijk neemt u stap voor stap door de beslissingen en acties die door de gerenommeerde consultants van McKinsey worden genomen als onderdeel van hun effectieve strategieën. In helder opgezette hoofdstukken komen alle elementen van de McKinsey-praktijk aan de orde, zodat ook u kunt leren om:
+ uw bedrijfsproblemen scherp en zakelijk te analyseren;
+ op basis van die analyse een strategisch plan op te zetten;
+ maximaal resultaat uit gesprekken en vergaderingen te behalen;
+ de oplossingen duidelijk over te brengen op de juiste beleidsmakers;
+ alle kennis in uw bedrijf naar boven te halen en in te zetten voor uw onderneming.
Dit boek is een must voor alle eigenaren van een bedrijf, consultants, executives en teamleiders.
Ethan M. Rasiel werkte bij McKinsey & Company New York en heeft ervaring in verschillende branches, waaronder telecommunicatie, investeringen en financiën. Paul N. Friga werkte bij McKinsey in Pittsburgh en bij Price Waterhouse; zijn expertise ligt bij internationale strategische planning, uitbreiding en acquisitie.
De McKinsey-praktijk neemt u stap voor stap door de beslissingen en acties die door de gerenommeerde consultants van McKinsey worden genomen als onderdeel van hun effectieve strategieën. In helder opgezette hoofdstukken komen alle elementen van de McKinsey-praktijk aan de orde, zodat ook u kunt leren om:
+ uw bedrijfsproblemen scherp en zakelijk te analyseren;
+ op basis van die analyse een strategisch plan op te zetten;
+ maximaal resultaat uit gesprekken en vergaderingen te behalen;
+ de oplossingen duidelijk over te brengen op de juiste beleidsmakers;
+ alle kennis in uw bedrijf naar boven te halen en in te zetten voor uw onderneming.
Dit boek is een must voor alle eigenaren van een bedrijf, consultants, executives en teamleiders.
Ethan M. Rasiel werkte bij McKinsey & Company New York en heeft ervaring in verschillende branches, waaronder telecommunicatie, investeringen en financiën. Paul N. Friga werkte bij McKinsey in Pittsburgh en bij Price Waterhouse; zijn expertise ligt bij internationale strategische planning, uitbreiding en acquisitie.
Auteur | | Ethan M. Rasiel |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |