Evalutie

Evalutie

Als mannen en vrouwen zo verschillend zijn, waarom benaderen we ze dan op dezelfde manier?
Wist u dat vrouwen vandaag de dag:
- 80 procent van alle aankoopbeslissingen nemen;
- 65 procent van alle auto's en 50 procent van alle pc's kopen;
- iedere minuut een nieuwe zaak openen;
- als ondernemers meer mensen in dienst hebben dan de bedrijven uit de Fortune top-500 bij elkaar.

Binnen tien jaar, zo voorspelt Faith Popcorn, zullen de bedrijven die er het best in zijn geslaagd hun marketing op vrouwen te richten, marktleider zijn in iedere belangrijke sector. Popcorn noemt deze trend 'EVAlutie' en beschrijft in dit boek wát de vrouwelijke consument echt raakt en hoe bedrijven een winstgevende en langdurige relatie met hun belangrijkste consumenten - vrouwen - kunnen opbouwen.

Faith Popcorn is de oprichtster van Popcorn's BrainReserve, marketing consultancy. Ze schreef eerder de bestsellers Trends van overmorgen. Consumentengedrag in de jaren negentig en Clicking! Strategieën voor een nieuwe lifestyle.

'Faith Popcorn is de belangrijkste trendsetter van deze tijd.' - New York Times

Auteur | Faith Popcorn
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789029057745
Boekomslag voor ISBN: 9789044514995
Boekomslag voor ISBN: 9789089986788
Boekomslag voor ISBN: 9789064077517
Boekomslag voor ISBN: 9783836589321
Boekomslag voor ISBN: 9789014072074


Boekn ©