Luisteren is goud

Luisteren is goud

Geef luisteren meer ruimte en creëer hechtere, duurzamere werkrelaties. Iedereen wil gehoord worden, maar echt luisteren lijkt in onze steeds vluchtigere wereld een schaars iets. Niettemin vinden de meeste mensen van zichzelf dat ze best goede luisteraars zijn, terwijl veel van hen het nooit echt goed hebben geleerd. Je kunt gerust spreken van een luistercrisis. Hoog tijd om luisteren te (her)waarderen. Luisteren is goud schetst het belang en de uitdagingen van deze kunst, en maakt duidelijk hoe je – aan de hand van de ontwikkelmethodiek Theory U – je luistervermogen kunt verbeteren. Ook organisaties moeten beter luisteren, naar klanten, medewerkers en de samenleving. Aan de hand van luisterprincipes en best practices biedt het boek een raamwerk om luisterend vermogen binnen jouw organisatie te ontwikkelen. Daarbij krijg je als professional concrete methoden en gesprekstechnieken aangereikt om effectiever te luisteren. Een belangrijk boek voor iedereen die relaties wil verdiepen, verrijken en verduurzamen. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en bestuurder bij Stichting Service Excellence. Hij schreef eerder De Tao van Service en Zeg dat nog eens? en is coauteur van Service Excellence en Excelleren in Service.

Auteur | Eric de Haan
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082073430
Boekomslag voor ISBN: 9789075569667
Boekomslag voor ISBN: 9789492595164
Boekomslag voor ISBN: 9789038805696
Boekomslag voor ISBN: 9789024447527
Boekomslag voor ISBN: 9789080688360


Boekn ©