101% ik

101% ik

Denk je na over een volgende carrièrestap? In acht overzichtelijke stappen leer je met 101% IK™ hoe je kunt zorgen dat anderen eerder voor jou kiezen.

Een opsomming van je diploma's en werkervaring is niet meer voldoende om jouw (toekomstige) klant of werkgever voor jou te laten kiezen. Om gevraagd te worden voor leuke klussen of om promotie te maken, moet je worden opgemerkt tussen al die andere unieke medewerkers en zzp'ers. Je moet je kortom als een sterk merk profileren. Judith Tielen en Roel Wolbrink verzamelden businessmodellen die veel gebruikt worden bij merk- en strategieopdrachten en loopbaanvraagstukken. Aan de hand van acht stappen leggen ze uit hoe je inzichten uit merkmanagement kunt toepassen op je eigen leven. Met herkenbare praktijkvoorbeelden van andere gewone en buitengewone Nederlanders die je hierin voorgingen.

Auteur | Judith Tielen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789058759252
Boekomslag voor ISBN: 9789014083278
Boekomslag voor ISBN: 9789055992003
Boekomslag voor ISBN: 9789055991334
Boekomslag voor ISBN: 9789043016773
Boekomslag voor ISBN: 9789013052114


Boekn ©