Handboek Marketing 4.0

Handboek Marketing 4.0

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

Auteur | Paul Postma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789059054745
Boekomslag voor ISBN: 9789024401727
Boekomslag voor ISBN: 9789077662014
Boekomslag voor ISBN: 9789077662236
Boekomslag voor ISBN: 9789077662465
Boekomslag voor ISBN: 9789081223355


Boekn ©