(R)evolutie van werk

(R)evolutie van werk

In een wereld waarin een 15-jarige jongen een app kan maken die een heel bedrijf naar de rand van de afgrond brengt, zijn oude organisatiemodellen niet meer houdbaar. Het Nieuwe Werken is niet de oplossing voor deze problemen, maar eerder de laatste stuiptrekking van organisaties die gedoemd zijn ten onder te gaan in de kennisrevolutie.

Dit roept veel vragen op. Hoe gaan maatschappelijke trends, zoals de zoektocht naar zingeving, de drang naar duurzaamheid en de opkomst van de prosumer van invloed zijn op de manier waarop we werken en werk organiseren? Welke invloeden zullen internationalisering en digitalisering hebben op ons werk? Wat voor soort organisaties zullen er ontstaan? Hoe motiveren en belonen we mensen straks voor hun werkzaamheden?

In dit boek geeft Bas van de Haterd enkele antwoorden. Hiervoor kijkt hij naar ontwikkelingen in de periferie die aansluiten bij de maatschappelijke trends. Wat zich nu in de periferie bevindt, kan namelijk mainstream worden. De toekomst van werk is al aanwezig, hij is alleen nog niet wijdverspreid.

Bas van de Haterd is Professioneel Bemoeial en hij helpt organisaties klaar te zijn voor de toekomst. Hij schreef eerder Personal Brand.nl en Werken Nieuwe Stijl.

Auteur | Bas van de Haterd
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789079826162
Boekomslag voor ISBN: 9781781689035
Boekomslag voor ISBN: 9789461261274
Boekomslag voor ISBN: 9781788732154
Boekomslag voor ISBN: 9781781689028
Boekomslag voor ISBN: 9789049100940


Boekn ©