Overtuigen en activeren
''Bevat kaderteksten en opdrachten. Het boek bestaat uit twee delen.
Deel I beschrijft het gebruik van massamedia, bespreekt de belangrijkste inzichten omtrent het beïnvloeden van opvattingen, houdingen en gedrag en staat stil bij modellen en strategieën voor publieksbeïnvloeding.
Deel II analyseert publieksbeïnvloeding op enkele terreinen: overheidsvoorlichting, milieuvoorlichting, politieke communicatie door partijen en sociale bewegingen, misdaadpreventie, marketingcommunicatie en gezondheidsvoorlichting.''
Deel I beschrijft het gebruik van massamedia, bespreekt de belangrijkste inzichten omtrent het beïnvloeden van opvattingen, houdingen en gedrag en staat stil bij modellen en strategieën voor publieksbeïnvloeding.
Deel II analyseert publieksbeïnvloeding op enkele terreinen: overheidsvoorlichting, milieuvoorlichting, politieke communicatie door partijen en sociale bewegingen, misdaadpreventie, marketingcommunicatie en gezondheidsvoorlichting.''
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Psychologie |