Mag het ietsje minder roze

Mag het ietsje minder roze

Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen én zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus.



Tijd voor verandering! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment.



Dit boek vertelt wat merken moeten weten om wél succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan.



Auteur | Marianne Van Leeuwen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789081846202
Boekomslag voor ISBN: 9789082378504
Boekomslag voor ISBN: 9789491560170
Boekomslag voor ISBN: 9789083009209
Boekomslag voor ISBN: 9789021335643


Boekn ©