Persoonlijkheid Niet Inbegrepen

Persoonlijkheid Niet Inbegrepen

Persoonlijkheid Niet Inbegrepen 1e druk is een boek van Rohit Bhargava uitgegeven bij A.W. Bruna LeV.. ISBN 9789022996409

Hoe gebruik je persoonlijkheid om authentieke marketing en merken te creëren?

Het tijdperk van het gezichtloze bedrijf is voorbij. In de 21e eeuw moeten succesvolle merken en bedrijven een dynamische persoonlijkheid hebben om gepassioneerde klanten te trekken. Veel organisaties verbergen zich achter gestandaardiseerde berichten en advertenties. Volgens social media-goeroe Rohit Bhargava werkt deze strategie niet meer. Hij laat zien hoe succesvolle bedrijven zichzelf opnieuw hebben uitgevonden om te voldoen aan de eisen van dit nieuwe tijdperk.

Persoonlijkheid niet inbegrepen is een bron van waardevolle informatie en verhelderende inzichten over hoe je de ziel van jouw merk kunt herontdekken. Aan de hand van verhalen over merken als Intel, Boeing, ING en Dyson laat Bhargava zien waarom persoonlijkheid essentieel is.

Leer de nieuwe regels voor succes en laat je gezicht zien.

Rohit Bhargava is Senior Vice President of Digital Strategy en medeoprichter van de 360 Digital Influence Group van Ogilvy Public Relations Worldwide, een van de grootste marketing- en communicatiebureaus ter wereld. Hij schrijft de prijswinnende Influential Marketing-blog (rohitbhargava.typepad.com) en is een veelgevraagd spreker.

Auteur | Rohit Bhargava
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082660319
Boekomslag voor ISBN: 9789065091857
Boekomslag voor ISBN: 9789051210538
Boekomslag voor ISBN: 9789054269144
Boekomslag voor ISBN: 9789041005397


Boekn ©