Gehaktballen Met Slagroom

Gehaktballen Met Slagroom

'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.'WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op gehaktballen... Gadver! Nu traditionele marketing steeds meer terrein verliest, lijken de nieuwe marketinginstrumenten als blogs en widgets onweerstaanbaar. Maar ze werken niet voor saaie merken ('gehaktballen') die geen mond-tot-mondreclame genereren.Gehaktballen met slagroom is jouw gids voor de veertien trends die geen marketeer mag missen. Het legt uit wat het belang is van het creëren van verhalen rond producten, wat je moet doen aan consumenten die steeds sneller afgeleid zijn, en waarom vijfduizend mensen die geïnteresseerd zijn in jouw boodschap veel interessanter zijn dan vijf miljoen mensen die er niet op zitten te wachten.En de winnaars zijn niet alleen de start-ups van geflipte studenten die nooit een echte baan hebben gehad. Er zijn genoeg voorbeelden van gevestigde bedrijven die zich briljant hebben aanpast.Seth Godin weet dat het niet makkelijk is om jouw product, marketing en interne organisatie op een lijn te krijgen, maar hij overtuigt je dat het meer dan de moeite waard zal zijn.

Auteur | Seth Godin
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789400500372
Boekomslag voor ISBN: 9789022996881
Boekomslag voor ISBN: 9789461431233
Boekomslag voor ISBN: 9789022997444
Boekomslag voor ISBN: 9789462763005
Boekomslag voor ISBN: 9789044307009


Boekn ©