Deluxe

Deluxe

Er was een tijd dat luxe alleen maar bereikbaar was voor koningshuizen en aristocraten. Luxe was meer dan een product: het was een stijl, die stond voor superieure kwaliteit en traditie. Die tijd is voorbij; de markt wordt nu gedomineerd door grote ondernemingen die uitsluitend bezig zijn met groei, zichtbaarheid, merkbewustzijn, reclame en, boven alles, winst. Dana Thomas heeft de wereld rondgereisd en gesproken met directeuren en fabrieksarbeiders, met gewone consumenten en met de wereld van oud geld en oude luxe. In dit boek onthult ze alle duistere geheimen over de luxe-industrie die Prada, Gucci en Burberry liever verborgen zouden houden.

Auteur | D Thomas
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Lifestyle

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780141019673
Boekomslag voor ISBN: 9789044985245
Boekomslag voor ISBN: 9780957466647
Boekomslag voor ISBN: 9789044827088
Boekomslag voor ISBN: 9789461880574
Boekomslag voor ISBN: 9789044335682


Boekn ©