Hou je manieren
2014/0034/361
Dries en Yuri, de jongens achter het succesvolle concept WASBAR, leerden vorig jaar de Vlaming met succes hun plan trekken. Er zijn twee dingen die je moeder je als kind steeds vertelt: "Trek eens je plan' en "Hou je manieren.'
Dries en Yuri vonden het dan ook logisch om na hun Trek je plan in 50 stappen aan Vlaanderen te tonen hoe het moet met Hou je manieren in 50 stappen, of hoe het eigenlijk moet. Etiquette met een twist. Wanneer neem je je telefoon op en wanneer niet? Hoe gedraag je je in het vliegtuig? Hoe eet je sushi als een echte Japanner? Wat plaats je op Facebook en wat zijn nu eigenlijk de échte e-mailregels? Verder vertellen ze
over correcte tafelmanieren en hoe je de perfecte gastheer of gast kunt zijn.
Met hun vlotte pen en zeer kleurrijke beelden blijven ze weer ver weg van de belerende toon, maar brengen ze op een guitige manier de basis van de omgangsvormen tot leven.
Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde zijn twee jonge ondernemers met een achtergrond in marketing. WASBAR, een unieke mix van café en wasserette, is hun geesteskind.
Dries en Yuri, de jongens achter het succesvolle concept WASBAR, leerden vorig jaar de Vlaming met succes hun plan trekken. Er zijn twee dingen die je moeder je als kind steeds vertelt: "Trek eens je plan' en "Hou je manieren.'
Dries en Yuri vonden het dan ook logisch om na hun Trek je plan in 50 stappen aan Vlaanderen te tonen hoe het moet met Hou je manieren in 50 stappen, of hoe het eigenlijk moet. Etiquette met een twist. Wanneer neem je je telefoon op en wanneer niet? Hoe gedraag je je in het vliegtuig? Hoe eet je sushi als een echte Japanner? Wat plaats je op Facebook en wat zijn nu eigenlijk de échte e-mailregels? Verder vertellen ze
over correcte tafelmanieren en hoe je de perfecte gastheer of gast kunt zijn.
Met hun vlotte pen en zeer kleurrijke beelden blijven ze weer ver weg van de belerende toon, maar brengen ze op een guitige manier de basis van de omgangsvormen tot leven.
Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde zijn twee jonge ondernemers met een achtergrond in marketing. WASBAR, een unieke mix van café en wasserette, is hun geesteskind.
Auteur | | Dries Henau |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Lifestyle |