Bezieling en kwaliteit in organisaties

Bezieling en kwaliteit in organisaties

'Bezieling en kwaliteit in organisaties' van Daniel Ofman is een pleidooi voor het scheppend vermogen van zowel mensen als organisaties: ook de organisatie is een levend organisme. Dat vraagt om een respectvolle benadering, gericht op gezonde groei, met grote aandacht voor relaties en verbindingen op alle niveaus. Het herkennen en ontwikkelen van kernkwaliteiten is daarbij een onmisbaar hulpmiddel, dat zich in de afgelopen 25 jaar echt heeft bewezen. Dat hebben inmiddels wereldwijd meer dan 150.000 lezers en cursisten ervaren. # Meer dan 100.000 exemplaren verkocht # Zeer toegankelijk en toepasbaar. - Managementboek.nl

Auteur | Daniel Ofman
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789077987186
Boekomslag voor ISBN: 9789021535937
Boekomslag voor ISBN: 9789021583563
Boekomslag voor ISBN: 9789055941902




Boekn ©