Mensen Als Merken

Mensen Als Merken

Als u in de supermarkt yoghurt kiest uit de koeltoog, waarom verkiest u dan het ene merk boven het andere? Baseert u zich op de inherente kwaliteiten van het product zoals smaak, vetgehalte en textuur, of baseert u zich op de associaties die u onbewust maakt met de verpakking, reclame, prijs en plaatsing van het product? U verkiest bewust en onbewust een bepaalde yoghurt, omdat het merk en de hieraan gekoppelde kernwaarden u verleiden als consument. Bij mensen gaat het net zo. Sommige mensen doen vanzelf de hoofden draaien en staan meer dan anderen in het middelpunt van de belangstelling. Het lijkt wel alsof ze sneller hun doelen bereiken en gemakkelijker succesvol worden. Wat onderscheidt deze mensen van de grijze massa? Hoe komt het dat anderen hen vertrouwen na een eerste ontmoeting en zij een onmiskenbare meerwaarde voor hun omgeving worden? Wat zijn de elementen die hen tot een gekend en gewild personal brand gemaakt hebben? In Mensen zijn de nieuwe merken legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiƫnter uw doelen waarmaken.

Auteur | Stef Verbeeck
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461312174
Boekomslag voor ISBN: 9789052619170
Boekomslag voor ISBN: 9789086791828
Boekomslag voor ISBN: 9789463372510
Boekomslag voor ISBN: 9789082420203
Boekomslag voor ISBN: 9789000325900


Boekn ©