Communicatie
Concrete concepten, tips en adviezen om in de professionele context, maar ook daarbuiten, beter te communiceren. Goed communiceren is niet zo gemakkelijk als je zou denken. Je moet niet alleen weten wat je wilt communiceren, maar ook hoe je dat wilt doen. Communiceren is een proces van vallen en opstaan. Af en toe kom je in een situatie terecht waarin communiceren echt gecompliceerd is. Maar hoe komt dat? Communiceren doe je niet alleen. Je communiceert met - onvoorspelbare - anderen: op het werk, op de tram, in de winkel of gewoon thuis. Iedereen kijkt naar de wereld door een andere bril en reageert zus of zo op eenzelfde boodschap. Ook de relatie die je met iemand hebt, heeft een onmiskenbare invloed op de manier waarop je communiceert. ESSENTIALS Communicatie zet een arsenaal aan hapklare tips en concrete adviezen op een rijtje. Zo heb je alles in huis om je professionele en persoonlijke communicatieskills naar een hoger niveau te tillen. Het gevolg? Betere resultaten en een hogere werktevredenheid!
Auteur | | Karlien Vanderheyden |
Taal | | Nederlands |
Type | | E-book |
Categorie | | Psychologie |