Experience Shopping

Experience Shopping

Vanuit een degelijke historische invalshoek en met behulp van voorbeelden uit de wereld van experience retail maakt Ann De Kelver ons duidelijk dat winkelen een lifestyle geworden is die ons als individuen en als maatschappij definieert. Experience Shopping is een onderhoudend boek met veel visuele informatie voor zowel de consument als de retailer. Een aanrader!Professor Bernd Schmitt, professor and Executive Director van het Center on Global Brand Leadership aan de Columbia Business School, New York City. Auteur van o.a. Big Think Strategy (2007 - Harvard Press), Customer Experience Management(2003 - Free Press), en Experiential

Auteur | Ann de Kelver
Taal | Engels
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789020944631
Boekomslag voor ISBN: 9789020924398
Boekomslag voor ISBN: 9789463938945
Boekomslag voor ISBN: 9789057649486
Boekomslag voor ISBN: 9783836523301
Boekomslag voor ISBN: 9789464187182


Boekn ©